Svar till Suzan

Suzans kommentar till inlägget Banner 

Jag har gjort det :D
Jag tror inte du kommer få mer än 3 kr !!

De kan jag slå vad om, jag klickar varje dag i en vecka om du får mer än 3 kr. Men om du inte får det då ska du skriva på bloggen hur mycket penagr du fick :)
Eller skriv det endå, jag vill veta!!
När får du pengarna..?

Hejdå!

Mitt svar:

Jag registrerade mig på bloggerfy för endast 2 dagar sen.
De delar ut pengarna varje söndag kl: 00:00, jag har hittills fått 15 unika besökare som har klickat på bannern vilket gör att jag får 7,5kr men vi får se imorgon hur mycket jag får.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-12 @ 14:44:00
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0