Nymobil.se

Vill du ha en ny mobil och letar efter ett bra erbjudande. Bra! för jag har världens bästa sida du borde checka in Nymobil.se.
De har ett erbjudande då du kan få 2 iPhone 4S eller 2 SAMSUNG GALAXY S III för endast 578kr i månaden plus Nintendo Wii eller Xbox 360 på köpet. Vilket erbjudande!
Inte nog med det Nymobil.se har även de finaste skalen till din mobil. Jag föll pladask för detta skal, älskar den och den kostar bara 139kr. Vilken deal. eller hur?
rosa skal

Jag hoppas verkligen ni tar er tid att kolla in sidan med en massa bra erbjudanden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs... ska kolla in det nu :D behöver lite nya skal till min iPhone.

2012-08-07 @ 18:26:51
Postat av: PinkFab

Jag har kollat på den hemsidan, och den har fett snygga iphone skal! Ska köpa :)

2012-08-07 @ 23:14:56
URL: http://nattstad.se/pinkfab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0